sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Haaste




Sain tälläisen blogihaasteen Onko nälkä-blogin pitäjältä, jo pari viikkoa sitten. Kiitos sinulle Chef Jones.
 Nyt on aika laittaa haaste kiertoon.

 Tämän haasteen takana on kertoa itsestään muille.

säännöt ovat seuraavat:

1. Kiitä haasteen antajaa
2. Jaa haaste kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle haasteesta.
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi


Tässä teille 8 asiaa minusta teille:


1. Olen kova puhumaan. 
2. Voisin surutta istua ja tehdä käsitöitä koko päivän, mitä nyt ruoan välillä väsäisin.
3. En osaa katsella teeveetä, jos ei minulla ole käsityötä kädessä.
4. Minä olen yleensä aamuvirkku ja illan torkkuja.
5.  Suunnittelen aina kaiken etukäteen, ruokalistat, kauppalistat ja murehdin asioita etu käteen. Sitten huomaankin, että kaikki meni hyvin :))
6. Luen paljon jännäreitä ja sitten vastapainoksi elämänkertoja.
7.  Ostan usein yksin kaupassa käydessäni itselleni salaa muilta irtokarkkeja. Niitä ei ole pussissa montaa, mutta automatka kotiin menee herkutellen ;)
8. Olen näissä haasteissa niin huono, poikani on nauranut, kun olen tätä haastetta väsännyt koko päivän.

Haastan tähän blogit:

Sonskun keittiö,
Pieni talo, suuri maailma,
Aika on taikaa,
Ja kaikkea muuta,
Piparipulla,
Appelsiineja ja hunajaa,
Maistuis varmaan sullekin
Inkiväärihillo.




10 kommenttia:

  1. Kiitos :) tuskan takana oli itelläkin keksiä 8 asiaa. Mutta kiva haaste,taas tätä kautta löytyy muutama mulle uus blogi. Alanpa tutustuun niihin

    VastaaPoista
  2. Kiitos vain haasteesta Chef Jones, hauskaa on saada haasteita, vaikka olenkin niiden kanssa ihan ummikko.
    Meinasi tosiaan ottaa koville nuo 8 itseen kohdistuvaa asiaa. Ajattelin jo, että olenko niin iksitoikkoinen ettei minusta ole kahdeksaa asiaa sanottavana ;))
    Tämä oli semmoinen työ voitto.

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta:) Olen vaan tehnyt näitä niin paljon että löytyyköhän mitään paljastettavaa enään;D Pistän mietintään!

    VastaaPoista
  4. Kiitos haasteesta.

    Mukavia paljastuksia olit keksinyt.Muutama niistä sopii itsellenikin.Tänään olen vaan istunut koko päivän neulomassaja ihan surutta.Isäntä laittoi ruuankin.Enkä osaa katsoa telkkaria ilman käsityötä.

    Nyt riittää haastetta keksiä ne kahdeksan asiaa.

    Mukavaa uutta alkavaa viikkoa.

    VastaaPoista
  5. Kiitos hauskasta haasteesta. Hieno tutustua sinun blogiisi, arvaathan sen, tähän meni jo koko ilta, ja pitää palata vielä uudestaan!

    VastaaPoista
  6. Kiitos haasteesta, mutta taidan jättää väliin. Olen myös hirveän huono keksimään tuollaisia, ja toiseksi olen päättänyt jättää blogista ylimääräiset paljastelut pois, ja keskityn vain resepteihin. Toivottavasti et pahastu.:)

    VastaaPoista
  7. Kiitos, kiitos - täytyy vastata, kunhan tulee sopiva väli. Ehkäpä ensi viikonloppuna :-)

    VastaaPoista
  8. Kiitos kaikille, jotka olette ottaneet haasteeni vastaan ja ymmärrän kyllä niitäkin, jotka sen jättävät tekemättä.

    VastaaPoista
  9. Kiitos haasteesta! Hauska paljastus toi irtokarkkisalaisuus :D

    VastaaPoista
  10. How to restore computer when my computer just randomly shuts off?
    [url=http://b-apuestas-deportowias.com/]mas[/url]

    VastaaPoista

Mukavaa kun kommentoit :)